Odstąpienie od umowy
Polityka zwrotów i refundacji
Chcemy, abyś był zadowolony z zakupu od Ragaba, jednak rozumiemy, że czasami zdarzają się nieoczekiwane sytuacje. Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Uszkodzony produkt Po otrzymaniu przesyłki prosimy o sprawdzenie produktu(ów) w ciągu 14 dni od dostawy i poinformowanie nas, jeśli czegoś brakuje lub zostało uszkodzone podczas transportu. Uprzejmie prosimy o udokumentowanie uszkodzeń produktu i opakowania, najlepiej w obecności przewoźnika, abyśmy mogli uczciwie przetworzyć rekompensatę. W zależności od produktu i preferencji, zwrócimy część wartości zamówienia lub wyślemy zamiennik uszkodzonej części. Oryginalne pudełko produktu musi zostać zachowane, abyśmy mogli ubiegać się o usługę.
Nieuszkodzony produkt W ciągu 14 dni od daty dostawy możesz zrezygnować z zakupu i zwrócić zamówienie bez podania przyczyny. Należy pamiętać, że produkt musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Ragaba zwróci wartość zamówienia w ciągu 14 dni od daty jego anulowania. Klient jest odpowiedzialny za koszty wysyłki związane ze zwrotem nieuszkodzonego produktu.
Anulowanie zamówienia Zawsze możesz anulować zamówienie przed jego wysłaniem, a otrzymasz 100% zwrotu środków, ale pamiętaj, że jest to problem i dodatkowa praca dla naszego zespołu serwisowego, więc prosimy o przemyślane zakupy
Zwrot środków Wszystkie zwroty zostaną przetworzone w ciągu 14 dni od przyjęcia zgłoszenia.
Szczegółowe informacje o prawie do odstąpienia od umowy
Klient będący Konsumentem lub Klientem na prawach konsumenta może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W pierwszej kolejności powinien skontaktować się z Mega Sp. Z o.o. (Ragaba) pisemnie na adres Sklepu lub drogą elektroniczną na adres e-mail ragaba@ragaba.eu w celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a następnie dokonać zwrotu towaru. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem ragaba@ragaba.eu. Termin uważa się za zachowany, jeżeli oświadczenie o odstąpieniu od umowy zostanie wysłane pisemnie na adres Sklepu lub elektronicznie na adres e-mail ragaba@ragaba.eu, nie później niż w ostatnim dniu 14-dniowego terminu. Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu w formie elektronicznej na powyższy adres e-mail, Sklep niezwłocznie potwierdzi jego otrzymanie poprzez przesłanie informacji na adres e-mail odstępującego. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy złożone po upływie powyższego terminu nie wywołuje skutków prawnych. Towar powinien być zwrócony w stanie niezmienionym i kompletnym, bez śladów użytkowania, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego używania, tj. Konsument lub Klient, któremu przysługują prawa konsumenta, powinien postąpić z towarem, licząc się z koniecznością jego ewentualnego późniejszego zwrotu. Ponosi on odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Jeżeli zwracany towar jest niekompletny lub nosi ślady użytkowania wykraczające poza zwykły zarząd rzeczą, Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia przesyłki lub pomniejszenia zwracanej kwoty o równowartość uszkodzonego towaru, według uznania Sklepu. Prawo odstąpienia od umowy przez Konsumenta lub Klienta, któremu przysługują uprawnienia konsumenckie, nie przysługuje, jeżeli przedmiotem Zamówienia jest rzecz m.in: - nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. Zwracany Towar należy odesłać w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy na adres magazynu Sklepu, po uprzednim kontakcie z obsługą sklepu pod adresem ragaba@ragaba.eu. Konsument lub Klient, któremu przysługują prawa konsumenta, ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu produktu do Sklepu (koszty zwrotu). W przypadku odstąpienia od umowy wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy, zostaną zwrócone Konsumentowi lub Klientowi na prawach konsumenta niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia otrzymania przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot płatności dokonanych kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym nastąpi na rachunek bankowy, z którego dokonano płatności, chyba że Klient wyraźnie złoży przed zwrotem inną dyspozycję zwrotu, która nie generuje dla niego dodatkowych kosztów (np. w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy).
Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.
Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem ragaba@ragaba.eu